24 Mart 2010 Çarşamba

Tiyatro

"Tiyatronun kapısı ne kadar güzeldir. Orada insanların mutluluklarını anlatan oyunlar oynanır. Her akşam, başlama saatine yakın, böyle renkli bir kalabalık, şık bayanlar, şemsiyeli baylar, yanakları portakal kırmızılığında kızlar kapının önünü doldurur. Işıklı giriş kapısı... Oldukça geniş... Kapıda kırmızı-mavi-yeşil ışıklar yakmışlar. Kalabalık kırmızı, mavi, yeşil renge boyanıyor."
...
"Tiyatronun kapısına gelip duruyorum. İçerde neler oynarlar bilmiyorum. O sarışın güzel kadın her akşam tiyatroya geliyor. Aktris midir? Bilmiyorum. Bu ışıklı kapıdan içeriyi düşündükçe aklımı masmavi bir karanlık ve ıslak soğuk hava kaplıyor."
...
"İçeriyi düşündükçe içimi büsbütün karanlık basıyor. Bir kere olsun kapıdan içeriye ayağımı atmadım. Orada insanları rezil ettiklerinden, mavi ve karanlık sahnede, onların mutlulukları için berbat oyunlar oynadıklarından korkuyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder